…femeia eterna poveste !

…femeia – eterna poveste, mai bintuie si azi mintile multor politicieni ! si ea insasi, e politician poate…unde e vocea celebrului Cristian Vasile ? circiumioara de la sosea? vremurile linistite in care viata era traita, calm si total? placerile nebune ?! ce a mai ramas din noi ? o melodie si amintirile peliculii de 16 mm…..

Etichete: , ,

2 răspunsuri to “…femeia eterna poveste !”

  1. noapteaiguanei Says:

    Vocea nu stiu pe unde este. Dar am recitit cu ocazia aceasta versurile si am fredonat eu celebra melodie. Ce bine ca nu m-a auzit nimeni!

    Vreau sa-mi spui frumoasa Zaraza
    Cine te-a iubit,
    Cati au plans nebuni pentru tine
    Si cati au murit!
    Vreau sa-mi dai gura-ti dulce Zaraza,
    Sa ma-mbete mereu,
    De a ta sarutare Zaraza vreau sa mor si eu!
    Zaraza…!

    Ei… altele-s Zarazele acum, alte pasiuni nasc si alte… povesti…

  2. octavpelin Says:

    Da,chiar unde este vocea celebrului Cristian Vasile,mai am de la parinti,un disc cu Cristian Vasile si melodiile sale,o seara linistita 🙂

Lasă un răspuns

