…Sunt tata ! e votul meu…

…o margine de cartier…deodata linistea e sfisiata de un racnet sinistru…”Baga in priza bai !” asa….mai la stinga, mai la dreapta…stai asa …misca patul…stirista anunta cutremurul viitor, televizorul se zgiltiie din incheieturi si se tinguie trist….actorul se da de trei ori peste cap…de la stinga la dreapta, vibratorul mesteca in coca politica, plina de arome din colt…ceva scirtiie de mi schiauna timpanele…e imnul de campanie sau flasneta bunicului, coclita de timp? Cucul nu mai iese la fix, ceasul mut ne priveste…eu, biet actor incerc sa nimeresc urna, ea se misca in draci….vibratorul musca din coca…o iau de capat, in zadar….totul se invirte in jur…stirista iese din ecran si mi o tine pret de o secunda…nici asa nu intra, a dracului urna asta !…vine bunica, meseriasa ea are intotdeauna  idei – bune ! …imi da o tigaie in moalele capului…ramin tapan si nemiscat dar simt cum imi urca singele la cap…ia cu cealalta mina urna si mi o arunca deasupra…patrund in haul despicat si negru, ma cufund in istorie …si in sfirsit, secat de puteri simt ca miracolul s a implinit ! Ma trezesc buimac …alerg la geanta in care am aruncat buletinul…il scot, il privesc…ma trec transpiratii reci pe sira spinarii … nu mi vine sa cred … am facut o ! amprenta unei stampile sta marturie …ma pisc de degetul mic… ma pisc de degetul mare… ma doare! …sunt eu!…am trecut testul paternitatii…Sunt tata ! imi recunosc votul …urlu de bucurie ca, in sfirsit, am scapat ! Ma simt usor ca un fulg…retraiesc clipa… si alerg glont la starea civila ….

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

