Introspectie

  • Am aruncat cu noptile
  • peste zile,
  • ca s acopar partile
  • vulnerabile
  • ale unei existente ciudate, uneori absenta.
  • Noptile s au pravalit
  • peste zile
  • apoi somnul mi era strain;
  • zilele mi erau chin, noptile chioare
  • de lumina zilelor care
  • se ntunecasera din senin.
  • Am aruncat noptile
  •  peste zile
  • si am ramas cu partile
  • existentei umile,
  •  deschise mereu catre
  • singura necunoscuta – EU.
Etichete: , , , ,

3 răspunsuri to “Introspectie”

  1. Gand_licitat Says:

    mai arunca… noptile peste zile, sau zilele peste nopti… pt ca, rezultatul e unul…. bun! 🙂

  2. plastycframe Says:

    foarte fain ai asortat ziua cu nopatea 😛

  3. andrathoughts Says:

    Si tu scrii destul de bine, dar nu inteleg de ce poezia asta de exemplu se incadreaza intr-o categorie de genul „placere si sex bengos”?

Lasă un răspuns

