Afon

  • Am fost afon din clasa intai
  • la cor – la carte si in viata –
  • am ramas un bufon cu un calcai
  • de o culoare si un nas de paiata.
  • Am fost afon la tot ce se intampla
  • mai putin la suferintele grele
  • pe care le am purtat cu mine in banca –
  • acasa – la servici si in portofele.
  • Am fost afon
  • pina cind un sunet greu de atomica sfera
  • m a transformat
  • intr o secunda care mai spera.
Etichete: , , ,

Un răspuns to “Afon”

  1. Amaranth Says:

    cu siguranta nu mai esti afon..nici in carte, nici in viata. iar la scris rastorni cuvinte si se aliniaza singure, cunoscandu-ti deja gandul.
    fa din secunda ta vesnicie si da-le si altora. multi nu vor sa mai fie afoni..in carte si-n viata..
    salutari catre lumea ta straina:)

Lasă un răspuns

