Contravenient

  • Nu cred ca voi mai scrie
  • pe caiete, pe geam, pe foi, pe hirtii
  • ci ma voi apuca sa scrijelesc copacii
  • pentru a vedea si altii ce scriu si a citi.
  • Chiar daca cineva va crede
  • ca sunt contravenient si va cauta sa ma bage
  • intr o culegere de legi, sau decrete,
  • voi fi bucuros ca s a gasit cineva
  • sa ia masuri concrete cu poezia
  • care si asa nu e citita de nimeni.
  • Si voi continua cu alti copaci,
  • cel mai mult iubesc castanii
  • apoi mestecenii ca laptele
  • si in sfirsit voi scrie
  • sa mi faci o culegere de versuri
  • muza a mea care taci, la vreo distinsa editura.
Etichete: , ,

Un răspuns to “Contravenient”

  1. Lia Says:

    <>

    pe lemn de brad nenascut
    spun lumii drept sa stea
    esti muza mea care taci si astepti
    sa se nasca muntele care sa te incapa

    <>

    o joca de versuri 🙂 . Multumesc pentru aprecierile de pe pagina mea. Vei fi deasemenea in lista mea. mult spor in toate!

Lasă un răspuns

