Neuronul cu…ac de siguranta !!!

 …roman, ca tot romanul de rind, ma simt stingher si trist…cind privesc in buzunarul de la spate! Dupa ce am trecut, cu vederea prin cel de la piept, alea largi si gaurite de vint, de pe lateralele pantalonilor cirpiti in fund…despre sosete nici ca poate fi vorba…in afara de gaurile din fata, prin care iese degetul mare, nimic pe acolo ! Ma simt usor ca pasarea cerului…inainte de masa ! Si dupa ! N am griji pentru ca nu mi fac ! N am necazuri pentru ca le ignor ! N am pentru ca …n am si nici nu mi trebuie ! La ce bun ? Ca sa am alte griji, alte nevoi, alte probleme? Nu ! Mai bine asa…la fel ca majoritatea romanilor de rind !!! Despre ceilalti nu ma intereseaza, nu i cunosc si nici nu vreau…Cine a zis ca sunt sarac ? A, nu…asta e o jignire crunta ! Eu n am dar nu sunt sarac, ca majoritatea romanilor de rind…si mai sunt si mindru pe deasupra…am pretentii …cer fara sa dau, pentru ca mi se cuvine ! Imi permit pentru ca pot ! Ignor pentru ca asa vreau …am tupeu, nu gluma!…dar nu dau nimanui! De altfel, nici nu se cauta…cu criza asta, nu mai merge nimic….prea semanam unii cu altii, imbracati asa, de la second hand…!!!

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Neuronul cu…ac de siguranta !!!”

  1. nekunoscut Says:

    iti permiti cam multe pentru o tara asa de mica(nu o lua ca pe o jignire)…
    poate semanam unii cu altii’ …dar gandirea ne deosebeste,haina e ca vorba,tine doar de imagine.da-o in p*** mea de filozofie.m-am cenzurat singur.numai bine

  2. octavpelin Says:

    Trist ,dar adevarat,o zi frumoasa 🙂
    p.s. intra pe http://www.toateblogurile.ro/ inscrie-te ca membru pune-ti un banner cu toate blogurile,le gasesti la http://www.blogwidget.ro/
    sau pe toate blogurile in partea dreapta,poti sa-ti pui bannere frumoase foarte usor.

  3. danutchidon Says:

    multumesc pentru ajutor si comentarii !

Lasă un răspuns

