Nu mi a parut bine ! Acum imi pare rau… !!!

Mi a parut bine ! Acum imi pare rau…Asa poate incepe si se poate termina o conversatie, politica sau nu ! Dar, sincer sa fiu nici atunci nu mi a parut bine iar acum imi pare nespus de rau ! Daca e sa vorbim despre imbinarea celor doua culori, portocaliu si rosu ! As fi preferat portocaliu pe toata linia ! Sau portocaliu cu galben ! Rosul ma excita din cale afara si imi provoaca tulburari de vedere ! Nu sunt „taur” dar nici „fecioara” asa ca semnificatia „rosului” in viata mea e una fireasca. Rosul de la cravata de pionier, de la rosii, de la ridiche, de la cartonasul din terenul de fotbal…de la felinarul bordelului din colt ! Dar si celebrul  „Rosu si negru”… !

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 răspunsuri to “Nu mi a parut bine ! Acum imi pare rau… !!!”

  1. ClaudiuBlog Says:

    Vrei un domeniu gratis pe .info ?
    Daca da lasa aici un comentariu cu idul tau si eu am sa te contactez:http://blogclaudiu.info/as-incepe-un.html

  2. marketer82 Says:

    Cred ca te vei satura de politica in scurt timp. Eu, unul, sunt scarbit. De fapt, de cand ma stiu sunt scarbit de politica. Nu cred ca am apucat sa vad un exemplu de demintate in politica romaneasca.
    Am renuntat sa scriu despre politica. Stiu, ne afecteaza pe toti, dar nu se intampla nimic. Mai rau, speram ca tinerii sa vina cu o noua atitudine. Dar realitate e cam asa: Ridzi, Udrea, Chiuariu si altii sunt tot ca si cei batrani. E semn clar ca e vorba de o reteta de „succes” sau „succesuri” in cadrul partidelor. Asa se face treaba la noi! Iar pentru romanii simpli si muncitori, problema ramane fara nicio speranta de rezolvare.

Lasă un răspuns

