Poveste de sara pentru micuti !!!Din Moldova !

…totul e lapte si miere ! comunistii biziie in opozitie, lingindu si aripile rupte si antenele sfisiate…nu mai sunt asa grasuti si de ciuda beu basamac…ceilalti beu samahoanca in perspectiva integrarii in UE, da numa un pic ! Pentru banii promisi ! E liniste, prea liniste…unde e Presedintele ? Care / ? De parlament, de tara ? Da tovarasu’ Voronin? Tot in concediu ? Cine mai crede astfel de basme? Si micutii ar ride de asemenea poveste de sara si nu ar mai adormi ci ar schimba telecomanda pe CNN ca sa afle finalul istorioarei…ori poate „Novosty”?!

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Poveste de sara pentru micuti !!!Din Moldova !”

  1. profalipicioasadesex Says:

    multumesc mult pt comm:*

  2. drstoica Says:

    Stai, asteapta, ca, sincer sa fiu, nu-i vad eu iesiti pe moldoveni prea repede in buza tunelului. N-am iesit NOI, care ne-am dezvelit (aparent) de patura comunista cu 20 de ani in urma, dapai vecinii si fratii, saracii. Nici nu sunt sigur ca Opozitia lor stie ce inseamna opozitie. Sa nu care cumva sa creada ca e vorba doar de O Pozitie, alta decat cea de dinainte, care le placea mult rusilor.
    Imi doresc mult ca Moldova sa iasa din sfera de influenta a Rusiei si sa primeneasca secera si ciocanul. Pentru noi am aceeasi dorinta. S-a cam implinit, doar ca in Romania am schimbat comunistii cu mafiotii. Spor!

  3. danutchidon Says:

    In Moldova ziua e noapte !

Lasă un răspuns

