AM VORBIT CU CRIZA ! S A SATURAT SI EA SI E DECISA … SA PLECE !!!

…cam bolnava de inima, plina de nervi, criza abia se mai tinea pe picioare ! ce i drept avea picioare lungi si ciorapi plasa, cu ochiurile mari (deh e criza, nu ?). Afisa un zimbet trist, neputincios; parea lehamituita….Joviala cindva, trista criza mi a marturisit la vreme de seara,  stind cu miinile artirnind dincolo  de gardul Parlamentului : „Nu mai suport…sunt decisa sa plec !” La inceput, nu i am dat crezare…am zis ca vorbeste la minie ! Apoi, privind o in ochii mari si incetosati am inceput sa o cred ! Incurcat, am lasat privirea in jos si m am indepartat citiva pasi….era ultimul lucru la care ma asteptam….parlamentarii reusisera sa imbolnaveasca de nervi…si criza ?!?

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

