TREI POSIBILE VARIANTE PENTRU GEOANA … DUPA ALEGERI !!!

…1. sa mearga diplomat in Panama ! In Cuba si Congo „e altii” pe lista….2. sa mearga la rusi ! Dar fara Romania…3. sa candideze „independent” la Dabuleni…dupa metoda Vanghelie si Oprescu…

Etichete: , , , , , , , , , , ,

5 răspunsuri to “TREI POSIBILE VARIANTE PENTRU GEOANA … DUPA ALEGERI !!!”

  1. Mihai Says:

    Ai un prenume predestinat Dle C(g)hidon.Te lasi manipulat si condus dupa principii comuniste.Nu accepti observatii, nu accepti sa fii criticat si te superi rau cind iti spun adevarul.Nu avem nevoie de oameni ca dvoastra in aceasta tara si daca doriti sint dispus sa va platesc un bilet de avion DUS in orice tara africana.Poate acoloveti avea sansa „sa traiti bine”

    • danut chidon Says:

      … facem o excursie impreuna daca doriti ! criticile sunt bine venite daca au substanta…cenzura nu e pe aici, asa ca… O observatie se impune totusi, intr o Romanie „arendata” oligarhilor va veti simti, cu siguranta ca in tarile africane de care pomeneati…fara a mai cheltui pe biletul de avion…presupun doar dus ! cit despre manipulare…cred ca ati reusit sa mergeti pe bicicleta pina la virsta aceasta, aplaudind in acelasi timp realizarile marete ale fostului sistem comunist ! ma insel cumva…?

  2. danut chidon Says:

    Si ar mai fi ceva: Traian Basescu este Traian Basescu ! Cu bune si rele ! Geoana doar „o papusa matriosca din care ies iliescu, nastase, vanghelie si alti frinari ai tranzitiei…” Ziceati cumva de o „singura Romanie” ? a dumneavoastra presupun…din care cei care au pareri diferite trebuie izgoniti…interesanta social democratia asta originala… !!! seamana cu „cine nu e cu noi e impotriva noastra ” ! Ziceati ceva de comunism si manipulare, de isterizarea maselor ? Romania nu se joaca la ruleta ruseasca….stimate domn, e e a tuturor romanilor !!! O seara faina si va mai astept cu ginduri bune…

  3. Mihai Says:

    Nu am mentionat nimic de „o singura Romanie”.Am vorbit doar de principii si dupa cum probabil ati observat, v-am lansat o invitatie si v-am lasat sa va alegeti dvoastra destinatia.Nu v-am trimis direct in congo.Democratic nu.Pe de alta parte, imi exercit votul ptr ca este o datorie civica,si nu ptr ca sint sustinator al vreunuia dintre candidatii la presedintie.Alegerea imi apartine.De fiecare data cind am votat, am votat negativ.Ultima oara am votat TB si s-a dovedit cea mai proasta alegere.Imi venea sa-mi bag mina in soda caustica.In concluzie, eu nu mai votez cu marinarul nici de m-ar plati.Nici cu Oprescu, nici cu Antonescu.Si de-ar fi ca basescu sa ajunga in turul 2 cu oricare alt candidat, as vota cu Becali.
    Sincer va spun, mi s-a acrit de toata caracatita asta psd-pd-pnl.
    Din pacate, sint toti niste roti ale unui sistem condus tot de hoti.

Lasă un răspuns

