TRAIAN BASESCU – SANSA EUROPEANA A ROMANIEI, GEOANA – GARANTIA REVENIRII LA DICTATURA COMUNISTA !!!

…. sin eu voi vota pe 6 decembrie Traian Basescu Presedinte !

Etichete: , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “TRAIAN BASESCU – SANSA EUROPEANA A ROMANIEI, GEOANA – GARANTIA REVENIRII LA DICTATURA COMUNISTA !!!”

  1. Gabriela Savitsky Says:

    Cu părinții tăi ai vorbit? Ei ce zic, e bun Traian Băsescu?
    Este exact pe dos. Trian Băsescu ne va întoarce în anii stalinismului, cu restricționare Internetuluii și falimentul mijloacelor media, iar Mircea Geoană va lucra pentru relansarea României.

    • danut chidon Says:

      …parintii mei nu au fost activisti de partid ! Nici prim secretari de judet ….si nici n-au trimis la canal oameni pentru convingerikle lor politice !!! media e populata de tot soiul de „cetateni de bine si binisor sub acoperire” iar parlamentul e cufundat in dulcele somn al dictaturii….si de aceea si eu voi vota Traian Basescu PRESEDINTE !

  2. Gabriela Savitsky Says:

    Te felicit pentru consecvenţă.
    Părinţii mei au fost oameni simpli. Tata a fost muncitor la o fabrică. Mama a stat acasă şi a crescut trei copiii. N-au trimis pe nimeni la canal.
    N-au fost activişti de partid. Nici eu n-am fost şi nu sunt nici acum.
    Dacă ar fi fost regimul de-acum, aş fi murit la prima pneumonie. Nimeni nu ar fi putut plăti câte medicamente mi-au trebuit mie ca să ajung mare, cu astm bronşic.
    Dar nu despre asta e vorba…
    Nu ştiu ce să spun. Gândeşte-te. Eu nu te judec şi nu te acuz. Din inimă îţi spun. Pur şi simplu, am altă viziune despre cum trebuie să fie un preşedinte şi ce trebuie el să facă.

Lasă un răspuns

