ZILE SI NOPTI CU TRAIAN BASESCU ! MEREU PENTRU ROMANIA !!!

… campaniile acestea au insemnat cea  mai efervescenta felie de viata ! De la distanta, gindind impreuna, simtind impreuna, sperind ca Romania va ramine libera si dupa alegeri ! Ca Romania va avea capitala in continuare la Bucuresti…si nu la Moscova ! Ca vom ingropa definitiv comunismul iar Romania va apartine, neconditionat, tuturor romanilor !  Si, evident, ca vom invinge…. pentru romani ! Asemeni altor milioane de semeni … am trait cu acest crez !!! A fost un timp….la referendum, cind ii dedicam Presedintelui suspendat Traian Basescu melodii in discotecile pline de tineri ! Rezonau la mesaj, le simteam in gesturi revolta impotriva celor care il suspendasera ! A trecut timpul … am invins si atunci, la fel ca acum ! Hotarit lucru: „sistemul” nu ne iubeste ! Apoi, a venit intilnirea…o piata plina, portocalii ca si mine … o scena …echipa si el – Presedintele Romaniei !  A coborit in multime….ne-am intins miinile si ni le-am strins in cel mai firesc gest omenesc ! Am simtit amindoi, inca o data, ca nu suntem singuri ! L-am urmat… tinind piept multimii entuziaste alaturi de cei de la SPP…si m-am asezat asteptindu-l linga portiera masinii. Asaltat de sustinatori, a scris un autograf…cu rabdare ! Apoi ne-am intilnit privirile, din nou…i-am intins miinile si pentru o clipa ele s-au unit ! M-au surprins ochii, albastri si calmi,  ca marea linistita…Ne-am zimbit… s-a suit in masina si a fluturat prieteneste mina ca atunci cind vasul se indeparteaza de tarm, lasindu-i in urma pe cei dragi ! Am ridicat bratul, dorindu-i tot binele din lume….De atunci au urmat zile si nopti ! Toate alaturi de el – Presedintele Romaniei, Traian Basescu … mereu pentru Romania !!!

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

5 răspunsuri to “ZILE SI NOPTI CU TRAIAN BASESCU ! MEREU PENTRU ROMANIA !!!”

  1. Gabi Says:

    Jalnic amice…jalnic.
    Daca intrebarile incuietoare sunt sterse din rubrica commenturilor…ce mai e de zis?

    Ma astept sa stergi si asta.

    • danut chidon Says:

      astept inrebarile incuietoare ! cu foraibar sau fara…

      • Gabi Says:

        intrebarile au fost afisate, dar din motive misterioase au fost sterse…
        ti le mai adresez o data…

        Deci PDL sunt luptatorii anticomunism, ei n-au treaba cu comunismul, urasc acest sistem. Hotii striga „hotii”.

        Basescu a fost in PCR? Raspuns scurt, da sau nu, nu o dam pe invarteli.
        Are Basescu in partid oameni care il adulau pe Ceausescu, iar apoi pe Iliescu? Da sau nu?
        La fel, scurt raspunsul…sa vedem daca albul e negru.

        Daca ma gandesc mai bine, poti s-o iei ca pe o intrebare retorica pentru ca raspunsul e foarte bine cunoscut. Basescu a fost in PCR, oameni gen Berceanu sau Videanu la fel. Dupa ce a picat Ceausescu, toti erau pe langa Iliescu. Pai nu e asta prosteala pe fata?

      • danut chidon Says:

        … raspunsul e unul si simplu ! Nu discut de comunistii de ieri care sunt deja istorie, discut de comunistii de azi, de cei care prin tot ceea ce intreprind in aceasta tara – manipulare, isterizare, dementa mediatica utilizeaza metodele comunisto – securiste, adesea bolsevice pentru a-si atinge interesele de grup ! Ei sunt, la acest moment atentatul la democratia reala, ei doresc democratii originale, comunism cu fata umana si ….au fantezii bolnavicioase precum fraudarea alegerilor ! asta e … !!!

      • Gabi Says:

        Exact ce zic, ocolesti raspunsul. Dar nu stiu cum sa-ti zic, ce-a facut Basescu astia cinci ani, mai degraba el a fost un dictator comunist decat restul. Restul macar nu incalcau Constitutia, sau daca o faceau, nu cu nesimtirea lui Basescu.
        Si apropo…sa fii mogul nu inseamna sa detii un post TV. Mai poate sa insemne si sa fii vreun asfaltangiu oarecare din PDL…sau sa pui borduri prin Bucuresti…sa tragi linii albe pe ciment si sa ceri bani pe ele…
        Oameni astia sunt in jurul lui Basescu, doar ca ei sunt mogulii buni, aia care raspund la apel.
        Ce mi-e Basescu, ce mi-e Iliescu. Ce mi-e Udrea, ce mi-e Vantu. Ce mi-e Videanu, ce mi-e Voiculescu. Ce mi-e Boc, ce mi-e Geoana. O apa si-un pamant.

Lasă un răspuns

